Zostaliśmy nominowani w konkursie PCCA 2022
Polish Contact Center Awards to najważniejszy konkurs polskiej branży contact center i customer service organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Jury konkursu PCCA ogłosiło listę nominowanych firm i projektów.
Lottomerkury na czele z działem Contact Center zostało nominowane w kategorii „Najlepsza technologia wspierająca” razem z projektem Chatbot ROB – czyli metamorfoza w obsłudze loterii ogólnopolskich gier losowych. Powstała technologia ma na celu wspieranie działalności CC, w szczególności pracę konsultantów.
Jak pisze organizator konkursu, kategoria do której zostaliśmy zakwalifikowani nominuje projekty, w ramach których „w nowatorski sposób wykorzystane zostały tradycyjne technologie contact center lub w efektywny sposób wdrożone zostały technologie innowacyjne – w szczególności technologie oparte na sztucznej inteligencji i/lub technologie automatyzujące procesy; zastosowanie technologii powinno mieć na celu podniesienie jakości i/lub efektywności procesów zdalnej komunikacji z klientami (np. obsługi klienta, sprzedaży, windykacji), rekrutacji, szkoleń i/lub innych procesów biznesowych i zarządczych w jednostkach contact center.”
Więcej informacji: https://pcca.pl/projekty-i-zarzadzanie/
Poprosiliśmy o wypowiedź Dyrektora Contact Center Tomasza Bartkowicza o korzyściach płynących z wdrożenia technologii Chatbota:
„Chatbot ROB obsłużył już ponad 600 000 zapytań od klientów począwszy od 1 kwietnia 2021 (kiedy to został uruchomiony) do końca października 2022 roku. Klienci doceniają rozwiązanie i coraz chętniej z niego korzystają, czego doskonałym przykładem jest „Loteriada”, w której 90% zapytań od klientów zostało obsłużone automatycznie bez udziału pracowników.
Sztuczna inteligencja w postaci chatbota świadczy obsługę w trybie 24/7 i pomaga pracownikom Contact Center skupić się na poważniejszych pytaniach od klientów.
Dodatkowo chatbot ROB umożliwił utrzymanie stabilnej liczby osób zatrudnionych w Contact Center pomimo rosnącej liczby zapytań od klientów. W 2023 rodzina inteligentnych rozwiązań obsługowych rozwinie się o: mailbota i voicebota. Trzymamy za nich mocno kciuki.”