Lottomerkury zwycięzcą PCCA – „Najlepsza komunikacja z Klientami”

Nasz chatbot ROB podbił serca jurorów (…) ważne jest innowacyjne podejście.
Jako pierwsi wprowadziliśmy w Europie w branży gier losowych i loterii chatbota obsługującego zapytania dotyczące odpowiedzialnej gry.

Najlepsza komunikacja z Klientami” to kategoria, w której zostaliśmy tegorocznym zwycięzcą w najbardziej prestiżowym konkursie branży contact center w Polsce, czyli „Polish Contact Center Awards”. Nasz chatbot ROB podbił serca jurorów i pozwolił w ścisłym finale pokonać takie marki jak DHL, czy Orange.

Skuteczność naszego chatbota oraz wysoka ocena jakości jego obsługi ze strony klientów to jeden z naszych atutów w obsłudze. Dodatkowo ważne jest innowacyjne podejście. Jako pierwsi wprowadziliśmy w Europie w branży gier losowych i loterii chatbota obsługującego zapytania dotyczące odpowiedzialnej gry. Kluczowego obszaru dla wszystkich spółek z tej branży.

Jesteśmy z tego bardzo dumni, jak i z otrzymanej nagrody, która utwierdza nas w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku.