Contact Center
Profesjonalna obsługa klienta bezpośrednio przekłada się na wizerunek marki oraz na zyski naszych partnerów. Nasi konsultanci przez siedem dni w tygodniu wspierają klientów, pomagają w procesach rejestracji i zakupów, a także prowadzą działania proaktywne wspierające sprzedaż.
Realizujemy Program Odpowiedzialnej Gry Totalizatora Sportowego, mający na celu szeroko pojętą ochronę grających. Mamy duże doświadczenie w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych, kiedy w grę wchodzą ludzkie emocje, a czasem i dramaty.
Tworzymy przyjazne środowisko pracy dla naszych konsultantów. Dbamy o bezpieczeństwo i spokój naszych pracowników, którzy na co dzień zmagają się z często niełatwymi zadaniami, stanowiąc punkt pierwszego kontaktu klienta z firmą.
Najwyższe standardy dotyczące zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz ochrony danych osobowych współdzielimy z naszym partnerem, Totalizatorem Sportowym, posiadaczem certyfikatu ISO/IEC 27001:2007 oraz międzynarodowego branżowego certyfikatu WLA Security Control Standard:2016.
Usługi
Połączenia telefoniczne
Przez 24 godziny na dobę nasi specjaliści w obszarze obsługi Klienta oczekują na połączenia przychodzące. Sztab profesjonalistów prowadzi także działania w ramach połączeń wychodzących. Kontakt z Klientem 24 na dobę, najwyższy standard obsługi oraz bezpieczeństwo danych to priorytety realizowane przez wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie obsługi Klienta.
Chat
Nie wszyscy lubią rozmawiać przez telefon. Dlatego można do nas napisać na czacie! Przez całą dobę jesteśmy gotowi podjąć działanie. Obsługujemy zarówno Klienta zidentyfikowanego, jak i niezidentyfikowanego. Chcemy rozwiać wszelkie wątpliwości.
Mass mailing oraz SMS’y
Wspieramy działania mailingowo i smsowo. Nasze akcje opieramy o najwyższe procedury bezpieczeństwa. Obsługujemy maile przychodzące oraz wychodzące według adresów zdefiniowanych. Przeprowadzamy smsowe aktywacje dla odbiorców indywidualnych oraz masowych.