< Wróć do listy ogłoszeń

Specjalista Service Desk / Operator IT

Lokalizacja: Kijowska 1/ Grochowska 278, Warszawa

Oferujemy:

umowa
o pracę
atrakcyjne
wynagrodzenie
kursy
i szkolenia
dodatkowe
ubezpieczenie
prywatna opieka
zdrowotna
cykliczne eventy
firmowe
świetne połączeniekomunikacyjne biura
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B.
  • Możliwość częściowej współpracy zdalnej.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o wykształcenie i doświadczenie.
  • Świetne połączenie komunikacyjne biura.
  • Kursy i szkolenia.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Cykliczne eventy firmowe.

Twój zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników oraz klientów zewnętrznych;
  • bieżące wsparcie techniczne użytkowników w obszarze rozwiązywania problemów sprzętowych, systemowych oraz aplikacji;
  • Wstępna analiza zgłaszanych błędów utrzymywanych aplikacji (w tym logów);
  • Bieżące utrzymanie i rozwój środowisk serwerowych, sieciowych i stacji roboczych;
  • Zarządzanie usługami Active Directory;
  • Zapewnienie bezawaryjnego działania systemów i aplikacji;
  • Aktywny udział w projektach organizacji.

Nasze wymagania

  • Przynajmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Doświadczenie w administracji serwerami Linux (podstawowa znajomość);
  • Znajomość systemów monitoringu (Zabbix/Nagios);
  • Podstawowa znajomość baz danych oraz SQL;
  • Doświadczenie z narzędziami/aplikacjami Atlassian;
  • Umiejętność analizy logów aplikacji/OS;
  • Zarządzanie usługami Active Directory;
  • dobra znajomość MS SQL, Active Directory oraz Office 365;
  • dobra znajomość budowy i funkcjonowania sieci LAN/WAN;
Aby nawiązać z nami współpracę wyślij CV  
za pomocą przycisku APLIKUJ; w tytule maila wpisz: Specjalista Service Desk / Operator IT

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 12 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 24 miesięcy. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 24 miesięcy. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Lottomerkury Spółka z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: rekrutacja@lottomerkury.com.pl