Specjalista ds. obsługi Klienta

Lokalizacja: Kijowska 1, Warszawa

Zapewnimy Ci:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Motywującą premię za świetną obsługę naszych Klientów i rynkowe wynagrodzenie.
  • Możliwość zdobywania ciekawego doświadczenia zawodowego w firmie będącej liderem branży gier losowych w Polsce.
  • Świetne połączenie komunikacyjne z naszym biurem.
  • Benefity w postaci: prywatnej opieki medycznej, bony na święta, dofinansowanie do zakupu okularów i wypoczynku, a także nielimitowany dostęp do kuchni wyposażonej w pyszną kawę i herbatę.
  • Kompleksowe szkolenie wstępne i czas na wdrożenie.

Jeżeli:

  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta przez zdalne kanały kontaktu (telefon, mail lub czat).
  • Łatwo nawiązujesz relacje z klientem.
  • Masz dobrą dykcję i swobodę wypowiedzi.
  • Umiesz współpracować w zespole i cenisz sobie otwartą komunikację.
  • Radzisz sobie w sytuacjach stresujących z klientem.
  • Możesz pracować w trybie zmianowym, również w weekendy (ale oczywiście nie w każdy).

Będziesz zajmować się:

  • Bieżącą obsługą klientów za pośrednictwem czatu, przychodzących połączeń telefonicznych i poczty elektronicznej (bez elementów sprzedażowych).
  • Realizacją dyspozycji klientów z uwzględnieniem jakości obsługi, obowiązujących procedur, przyjętych standardów oraz wskaźników.
  • Wprowadzaniem danych do systemu i ich aktualizacją.

Tak się u nas pracuje: https://youtu.be/q4ZqBffVvjQ

Szukamy osób zainteresowanych długoterminową współpracą. Dołącz do świetnego zespołu!

Aby dołączyć do naszego zespołu prześlij nam swoje CV 
za pomocą przycisku APLIKUJ; w tytule wpisując: Specjalista ds. obsługi Klienta

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 12 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 24 miesięcy. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 24 miesięcy. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Lottomerkury Spółka z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem : rekrutacja@lottomerkury.com.pl